Facebook – stelute pentru locatii si dolari pentru preturi

Paginile de Facebook pentru locaruri, restaurante, cluburi, hoteluri etc, nu mai sunt la fel de cand cei de la Facebook au introdus review-urile!  Daca pana acum cumparai like-uri sa-ti cresti vizibilitatea in social media, acum trebuie sa ai grija si ce review-uri primesti. Cea mai buna inventie, dupa parerea mea.

Te duci, nu-ti place si vrei sa afle toata lumea. Ii dai o steluta in minus pe pagina de Facebook, sa vada lumea cat de nemultumit ai fost tu. Partea proasta este ca intre timp, 20 de utilizatori, pot oferi localului respectiv, cinci stelute, iar “reclamatia” ta, va fi considerata un moment de ratacire.

Untitled

Dar ce se intampla daca zvonurile legate de Price range, se dovedesc a fi adevarate? Se pare ca Zuckerberg si-a propus sa imbunatateasca paginile de Facebook, cu o noua inventie: price range. Ce presupune acest lucru? Vor exista cinci semne ale dolarului, in dreptul fiecarei locatii iar utilizatorii, in functie de preturile serviciilor din locatia respectiva, le pot analiza ca fiind mici (un dolar) sau foarte scumpe (cinci dolari).

2

Ambele imbunatatiri nu mi se par relevante. Oricine poate sa se logheze si sa scrie orice, despre orice locatie, fie ca a fost acolo, sau nu. Oricum, nu cred ca exista ceva extrem de sigur si corect in mediul online asa ca … go go Zuckerberg.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s