Cum sa demonstrezi ca ai cea mai buna pizza? Social media!

In luna mai, numarul 2 in vanzarea de pizza din USA, a lansat o campanie inedita, in mediul online. Ideea a fost urmatoarea: expunere totala in fata clientilor. Au montat camere in cateva din bucatariile in care se prepara pizza, iar acestea transmiteau 12 ore pe zi, live.

Campania a fost un real succes, cu 200.000 de vizitatori si 16.000 de like-uri pe Facebook.  Acest lucru a fost posibil datorita faptului ca cei de la conducerea pizzeriei, au ascultat toate reactiile negative aparute pe retelele de socializare, cu privire la pizza, si au demonstrat, in timp real, ca pizza lor este autentica si de calitate superioara!

Asadar, mediul online a fost folosit pentru a promova calitatea unui produs. Canalele media prin care se realizeaza acest tip de comunicare video, sunt extrem de utile daca ne dorim sa crestem promovarea afacerii tale. Spre exemplu, daca iti doresti sa iti promovezi faptul ca ai apartamente de vanzare in Bucuresti, cel mai simplu ar fi sa faci un filmulet cu apartamentul respectiv si sa-l raspandesti pe toate canalele media.  Imposibil sa nu gasesti un cumparator!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s