Campaniile online ale anului

Pe mine nu ma bucura nimic mai mult decat o campanie online reusita. Dovedeste inca o data puterea internetului si poate asa inteleg toti oamenii din marketing ca internetul este viitorul. Acestea fiind spuse, iata cele mai reusite campanii online.

 

Cea mai mare expunere in mediul online – Pepsi , 639 aparitii

Cea mai mare acoperire in social media – De profesie: Medic in Romania, 745 de mentionari si 61 de articole

Cel mai eficient PR pentru marketing – Lansarea Divertiland, 250 aparitii si 237 mentionari

Cel mai viralizat slogan de campanie – Springtime “Prinde hitul verii”, 271 aparitii

Abordarea pozitiva in mass-media – Lay’s, 276 aparitii media

 

Care credeti ca este cea mai tare campanie de anul acesta?

 

index

 

 

 

Sursa: Business24.ro

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s