Twitter da viata emisiunii The Voice

Am decis sa scriu despre acest subiect in primul rand, pentru ca sunt o fana al acestui format de emisiune si in al doilea rand, sa punctez importanta unei retele de socializare, pentru audienta tv. Si nu in ultimul rand, poate vede cineva si face acelasi lucru si pentru Vocea Romaniei!

Asadar, fanii Tve Voice US, au “prins” voce pe twitter pentru a-si sustine favoritii. Jocul a fost in felul urmator: concurentul care primeste cele mai multe tweet-uri si re-tweet-uri. Tot ce trebuia sa faca fanii era sa scrie un tweet (sau mai multe) cu numele concurentului (ex. @katrowbeeshow) alaturi de hashtag-ul #VoiceSave

1

Cei care au inceput aceasta nebunie au fost prezentatorul emisiunii si cei 4 jurati. Efectul acestui “joculet”? Iata cifrele: 595.000 de tweet-uri, trimise aproximativ 260.000 de oameni, care au fost vazute de 24.2 milioane de ori. The Voice a avut mereu un feedback pozitiv pe twitter, dar aceasta modalitate de a salva un concurent, a adus emisiunii, de 2 ori mai multe twee-uri, fata de prima editie de anul acesta.

2

Din punctul meu de vedere, este cea mai buna metoda de a-ti aduce telespectatorii in fata televizoarelor. Ideea este foarte buna, deoarece acestia reusesc sa interactioneze, intr-un fel sau altul, cu favoritii lor. In modul acesta, raman in competitie cei care sunt iubiti de public si asa nu isi pierd audienta. Propun aceasta metoda si la Vocea Romaniei, asa vocea telespactorilor romani se va face auzita, vor ramane in competitie doar cei mai populari iar audienta celor de la Pro va atinge noi recorduri.

Weekly-Audience

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s